Ha felvitte piaci résztvevői adatait, akkor rendszerünk a legfontosabb bemeneti feltételek deklarálásával – például értékesítői létszám, tervvolumen, követelményrendszer, földrajzi korlátok – akkor rendszerünk önmaga állít fel komplex matematikai számításokon alapuló értékesítési tervet, megtervezve az értékesítési erőforrások hatékony elosztását az egyes forgalmazók között.

Excel-tábla helyett bízza fejlett algoritmusunkra, hogy mely értékesítőknek mely forgalmazókat, milyen gyakran kell meglátogatni, ott mekkora értékesítési volument kell elérni.

Természetesen a rendszer által kidolgozott terv csak egy előzetes javaslat, amelyet értékesítési csapat tovább finomíthat – rendszerünk elsődleges feladata, hogy az értékesítés-tervezés rutinszerű feladatait automatizálja, továbbá olyan rejtett összefüggéseket is figyelembe vegyen, amelyeket az emberi agy figyelmen kívül hagyna.

Alkalmazási példák

  • Új sales szervezet felállítása – lássa át az alapoktól felépítve, hogy újonnan felépítendő felépítendő szervezete mekkora ügyfélaktivitásra lesz képes célpiacán.
  • Sales szervezet bővítése – modellezze le, hogy meglévő értékesítői csapatát hogyan, merre érdemes továbbépíteni
  • Új termék bevezetése – próbálja végig az új termékek bevezetésére vonatkozó szcenáriókat meglévő értékesítő csapatára alapozva
  • Ciklusterv felállítása – állítson fel különbözően paraméterezett sales terveket a soron következő, akár egész éves ciklusra vonatkozóan

A rendszer használható üzleti tervezéséhez is – hiszen új termék bevezetése esetén villámgyorsan lejátszható a különféle értékesítési szcenáriók durva tervezése. Amennyiben pedig egy termék bevezetése már nem csupán terv, a rendszerre alapozva jelentősen megkönnyíthető a piaci bevezetés részletes megtervezése.