Ha felvitte piaci résztvevői adatait, akkor rendszerünk a legfontosabb bemeneti feltételek deklarálásával – például értékesítői létszám, tervvolumen, követelményrendszer, földrajzi korlátok – akkor rendszerünk önmaga állít fel komplex matematikai számításokon alapuló értékesítési tervet, megtervezve az értékesítési erőforrások hatékony elosztását az egyes forgalmazók között.
Excel-tábla helyett bízza fejlett algoritmusunkra, hogy mely értékesítőknek mely forgalmazókat, milyen gyakran kell meglátogatni, ott mekkora értékesítési volument kell elérni.
Természetesen a rendszer által kidolgozott terv csak egy előzetes javaslat, amelyet értékesítési csapat tovább finomíthat – rendszerünk elsődleges feladata, hogy az értékesítés-tervezés rutinszerű feladatait automatizálja, továbbá olyan rejtett összefüggéseket is figyelembe vegyen, amelyeket az emberi agy figyelmen kívül hagyna.